INDUSTRIAL DATA//VOL20(1)
Volumen: 1, Numero: 1, Páginas: 87-94 pp.
The research work refers to the services perceived by the students of the National University of Chimborazo, to know the causes and levels of loyalty, identifying the risk factors and success of the quality of educational services. The loyalty forecast is based on the following components: Tangible Elements, Responsiveness, Empathy, Reliability, and Safety, (Servqual Model), responding to this constant need to improve to achieve the frequency distribution of levels of cognitive loyalty , Conative, affective and action; Students who distinguish quality educational services
El trabajo investigativo hace referencia a los servicios que perciben los estudiantes de la Universidad Nacional de Chimborazo, para conocer las causas y niveles de lealtad, identificando los factores de riesgo y éxito de la calidad de los servicios educativos. El pronóstico de lealtad se basa en los siguientes componentes: Elementos Tangibles, Capacidad de respuesta, Empatía, Fiabilidad, y Seguridad, (Modelo Serqual), dando respuesta a esta constante necesidad de mejorar para lograr la distribución de frecuencias de los niveles de lealtad cognitiva, conativa, afectiva y acción; estudiantes satisfechos que distinguen servicios educativos de calidad.